Magamról


profilkep.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Üdvözöllek kedves Olvasóm!

Engedd meg, hogy bemutatkozzam és pár szóval meséljek magamról és arról, hogy mi ez az oldal. 

Vajnóczki Bence vagyok jelenleg Sukorón élek a Családommal egy kertes házban. Számomra a kértészet úgy kezdődött, hogy elkezdtem rendbehozni a ház kertjét pár évvel ezelőtt. Hogyan is nézett ez ki? Természetesen elrohantam a kertészeti áruházba és bevásároltam fűmagból meg földből és virágokból ami szembe jött és észnélkül kiültettem mindent. Aztán vártam a csodát....Csoda pedig nem jött.

Aztán szépen lassan elkezdtem utána olvasni a füvesítés fortélyainak, a növények ültetésének, kertgondozásnak, kertápolásnak és sorolhatnám. Ebben a blogban írni fogok a kert gondozásáról, kert építéséről, növények ápolásáról, füvesítésről, medence karbantartásáról és még sok-sok érdekességről amely hasznos lehet olyanoknak akik most kezdenek bele a kertészkedésbe és remélem olyanoknak , akik már egy jó ideje ápolják kertjüket. 

Lesznek projekt posztok amelyben egy terület felfejlesztését fogom végigvenni és Te kedves Olvasóm láthatod miként válik egy kietlen kertrész esztétikussá.

Köszönöm, hogy ellátogattál az oldalamra, remélem sok hasznos információt fogsz benne találni.